12 de desembre 2008

SETBA SIMFONIA




“SETBA SIMFONIA” és el nom de l’exposició col.lectiva de Nadal de caràcter multidisciplinar que SETBA-Zona d’Art de la Plaça Reial de Barcelona t’ofereix de l’11 al 30 de desembre en el context festiu de la celebració del seu primer any de vida.

El títol de la col.lectiva està relacionat llunyanament amb la simfonia “Pastoral” de Beethoven, però de fet els 20 artistes que hi participen, entre els quals jo, han fet una mica el que han volgut, partint de la base que quasevol pinzellada cromàtica pot assimilar-se a una subtil nota musical.

Les pinzellades cromàtiques que il.lustren el meu blog d’avui corresponen als meus quatre petits quadrets (25x25 cm) que s’exposaran al costat dels altres petits quadrets dels altres 19 artistes, que us esperen el dia 11 de desembre a les 8 del vespre a la inauguració de “SETBA SIMFONIA”, a SETBA-Zona d’Art, Plaça Reial, 10, 1r 2a, de Barcelona.

Confesso que em fa il.lusió ser-hi però també haig de dir públicament que entre la informació plàstica habitual d’iCat fm, aquest blog diari i la presència a Facebook, el temps per a la creació pictòrica més pura m’ha costat de trobar. Oi que m’entens?
4 desembre 2008